OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en flexibel person för en spännande och varierande hos vår kund Sundsvalls Glas-Service AB!
Här kommer en unik möjlighet att bli en enormt viktig del av ett spännande och expansivt företag med en härligt familjär känsla!
För att matcha in i den här rollen skall du inneha god erfarenhet av ekonomiarbete. Du älskar siffror och har god förståelse för hur ekonomiarbetet bidrar till ett gott resultat för hela företaget. Vi ser att du har ekonomisk utbildning i grunden från tex YH-utbildning, universitet eller motsvarande tidigare yrkeserfarenhet. Vi önskar också att du har arbetat några år inom just ekonomiadministration.
Detta är en extremt varierande roll där ekonomiarbetet sträcker sig till ca 50% av din heltidstjänst. Resterande 50% av rollen kommer du själv vara med att bygga upp och forma. Är du en person som gillar sälj så finns goda möjligheter att utvecklas vidare inom just det och trivs du med att agera spindeln i nätet och arbeta ännu mer administrativt så finns även goda förutsättningar för det. Kanske har du en kreativ ådra och även brinner för att se till att de mjuka värdena på företaget inte hamnar mellan stolarna, perfekt, det finns utrymme för det också! Är du en alert person som trivs med att vara på tårna och redo att hugga in på det som behövs för stunden inne på firman, kanske lagerarbete? Här skräddarsyr vi tjänsten utefter vem DU är.
Som person tror vi helt enkelt att du inte räds för att kavla upp ärmarna och bistå vid de funktioner som behövs. Schemalägga projekt och ta hand om övrig administration, eller varför inte se till att det finns fika och kaffe redo till dig och dina härliga medarbetare. Du kommer att vara ansiktet utåt och ta emot kunder, därför är det viktigt att du trivs i en koordinerande roll där du samtidigt får dra nytta & nöje av att du är serviceminded som person. Du blir helt enkelt Glas-Service egna "spindel i nätet"!
Gällande dina ekonomiska arbetsuppgifter kommer bland annat bokföring, reskontra, lönehantering, rapportering, skattefrågor, bokslut, deklarationsfrågor men även övriga administrativa uppgifter i form av leverantörsfakturor, redovisning, debitering och kreditering att vara en del av din vardag. Detta känner du dig trygg i sedan tidigare och vill nu ta chansen till en mer varierande mer roll. Du är självgående och trivs med att få ta initiativ till förbättring och utveckling. Viktigt är att du trivs med gå till jobbet varje dag med helikoptersyn över vad som behöver prioriteras. Och självfallet, sprida din härliga energi vidare!
Du kommer att axla ekonomiavdelningen själv vilket innebär att det är en förutsättning att du trivs med eget ansvar samt besitter ett stort driv, engagemang och företagsmässigt tänk. Att du är flexibel, ansvarsfull och lösningsorienterad är A & O för att trivas i denna roll.
Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då arbetsuppgifterna kräver det.
Summa summarum gällande denna roll, du trivs att vara där det händer, samtidigt som du är den personen som strukturerar och håller ordning och reda!
För dig med ekonomierfarenhet och vill skräddarsy din egen drömroll, välkommen att söka denna tjänst redan idag!
Sundsvalls Glas-service AB startade år 1970 och tillhandahåller det mesta inom glas, metall och solskydd. Vi har många års erfarenhet av både stora och små projekt och anpassar varje unikt jobb efter kundens behov och önskemål. Vi arbetar endast med kvalitetsprodukter för bästa möjliga slutresultat. Företaget är beläget strax utanför Bergsåker, Lillhälloms industriområde.
Denna tjänst kommer att inledas som ett bemanningsuppdrag på 6 månader där du arbetar hos konsult hos Glas-Service via Nordic. Efter dessa 6 månader är ambitionen anställning direkt hos uppdragsgivaren om alla parter är nöjda med samarbetet.
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanning- & rekryteringsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.
Din provanställning på 6 månader sker via Nordic bemanning & rekrytering. Därefter blir du tillsvidareanställd på Sundsvalls Glas-service.
Hela rekryteringsprocessen tillhandahålls av Nordic. Har du funderingar gällande tjänsten, varmt välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic, tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning sker så snart vi hittar rätt person för jobbet.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar/dagtid
Placeringsort: Sundsvall