Koordinator på 50 % till internationellt certifieringsbolag!

Koordinator på 50 % till internationellt certifieringsbolag!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar att vara spindeln i nätet och arbeta med varierande arbetsuppgifter? Kanske är du studerande och söker ett extrajobb vid sidan av studierna? Är du strukturerad, flexibel och öppen för att lära dig nytt? Då kan du vara rätt person för oss!

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en administrativ koordinator för en deltidsanställning, 20 timmar per vecka, 4-5 timmar om dagen antingen måndag till fredag eller måndag till torsdag. Viktigt är att du ska kunna arbeta under sommaren då din tjänst även ska täcka upp för den ordinarie personalen som gå på semester v.28-31. Tjänster sträcker sig till troligtvis till september 2021, med chans till förlängning.

Exempel på arbetsuppgifter som förekommer i rollen som administrativ koordinator:
- Skapande av inspektionsorder som ska utföras både i Sverige och utomlands
- Orderbekräftelse för kunder
- Uppföljning av pågående beställningar
- Samordning av inspektioner hos exportörer
- Registrering och arkivering av inspektionsrapporter
- Fakturering
- Telefonsvar

Du kommer att ingå i ett litet men dynamiskt team av dedikerade medarbetare som är stolta över att ge sina kunder den bästa servicen.


Om företaget
Vår kund är ett världsomspännande inspektions-, test-, och certifieringsbolag som har över 95 000 anställda i världen. Det svenska och norska kontoret är små kontor i koncernen med cirka 50 anställda totalt. De har samma VD, ekonomiavdelning och även IT-chef i Norge, Sverige och Danmark.

Din profil
Rollen kräver en person som kan arbeta på ett strukturerat sätt och samtidigt har en bra översikt över vad som ska göras. Du kan kommunicera flytande både på svenska och engelska samt vet vad en god kundservice innebär. Vidare har du även goda kunskaper inom MC Office-paketet och grundläggande IT-erfarenhet.

Skallkrav:
- Kan kommunicera genom tal och skrift flytande, både på svenska och engelska
- Erfarenhet av Microsoft Office-paketet
- Studerar eller har annan sysselsättning på 50 %

Meriterande:
- Erfarenhet av fakturering och orderregistrering
- Pågående eller utförd kontorsutbildning som specialiserar sig på administration, handel eller finans


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Deltid, 50 %

Urval sker löpande! Ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


25 oktober 2024

24 oktober 2024

24 oktober 2024