OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundin Fastighetsbyrå söker en koordinator för att i första hand avlasta våra mäklare inom administration och textförfattning. Arbetet omfattar även andra allmänna kontorssysslor. Är du noggrann, strukturerad och tycker om ett högt tempo? Kan du jobba självständigt i en dynamisk miljö och ta egna initiativ? Kanske har du arbetat som fastighetsmäklare och vill vara kvar i branschen? Då är den här tjänsten något för dig!
På Lundin Fastighetsbyrå arbetar vi tillsammans i en trivsam miljö på ett stort kontor mitt i Vasastaden, Göteborg. Här arbetar närmare 40 kunniga och drivna personer i ett högt tempo med ett tydligt fokus på resultat och kundnöjdhet. Med hög servicenivå, stor trivsel och marknadens bästa villkor stoltserar vi med lägst personalomsättning i branschen.
Som Koordinator hos oss på Lundin behöver du kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Du behöver även vara duktig på att planera och strukturera ditt arbete. Som person är du positiv, noggrann, kommunikativ och serviceinriktad med stor egen initiativförmåga. Du har lätt för att samarbeta i grupp och även stor vana av att arbeta självständigt. Vi tycker att det är viktigt att du bidrar med hög energi och glädje, såväl mot kunder som mot kollegor.
Meriterande är tidigare erfarenhet inom mäklarbranschen samt en utvecklad känsla för bild och form, med kunskaper inom Adobe InDesign och Adobe Photoshop.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Stötta mäklarna med administrativa uppgifter såsom att inhämta och sammanställa information, korrekturläsning etc.
Förbereda och sammanställa information inför mäklarnas tillträden. Hantering klientmedel. Kontoavstämningar.
Administration i portaler och system såsom Hemnet, Tambur, Webtop, Vitec Express etc
Bemanna receptionen och ta emot kunder.
Vara våra kunder behjälplig via mail, chat och telefonväxel.
Producera marknadsmaterial, i första hand objektsbeskrivningar, eftermarknadsutskick etc. Viss bildhantering ingår
Vara behjälplig i våra sociala media, publicera inlägg etc.
Hjälpa till att hålla fint i våra lokaler, ex handla frukt, ställa in och tömma diskmaskin, förbereda frukostmöten.
Behjälplig i beställning utav kontorsmaterial.
Övriga allmänna kontorssysslor vid behov.
Omfattningen av tjänsten är heltid och lön efter överenskommelse. Vi avser tillsätta tjänsten snarast möjligt.
Maila din ansökan innehållande personligt brev med foto och CV till jobb@lundin.se
Intervjuer och eventuellt även tillsättande av tjänsten kommer att ske löpande och snarast, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 3 mars 2023.
Läs mer om Lundin Fastighetsbyrå på www.lundin.se
Vi ser fram emot din ansökan!