Koordinator / planerare till välkänt bolag

Koordinator / planerare till välkänt bolag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kunden. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget arbetar med intelligenta system för trafikmarknaden och deras verksamhet består av utveckling, marknadsföring och försäljning av datoriserade styr-, övervaknings- och informationssystem samt produkter och tjänster för väg, kollektivtrafik och parkering. De arbetar både med större projekt, installationer och eftermarknadsservice.

Arbetsuppgifter:

I rollen som koordinator ansvarar du för hela processen från att en order inkommer till att fakturera kunden när teknikern är klar med arbetet. Orderna, som innebär diverse underhåll eller reparationer, inkommer per mail men också telefon där det är du som planerar och koordinerar teknikers arbete utifrån tidsplan och avtal. Därefter har du löpande kontakt med både kund och tekniker för att kvalitetssäkra arbetet. Efter slutfört uppdrag är det du som dokumenterar, rapporterar och fakturerar till kund. Du ingår i ett team med andra koordinatorer där ni har ett tätt samarbete med varandra, även om ni ansvarar för specifika avtal. Du arbetar främst i Microsoft Dynamics och SAP där instruktioner och rutiner är väldokumenterade.

• Administrera och planera ut order till tekniker
• Löpande dialog med kund och tekniker för att kvalitetssäkra
• Dokumentera, rapportera och fakturera hanterade order
• Ansvarar för specifika avtal men har tätt samarbete med andra koordinatorer
• Arbete i Microsoft Dynamics och SAP där instruktioner och rutiner finns

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att driva egna processer och/eller att arbeta koordinerande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som kan fatta beslut och agera utifrån dessa. Du har förmågan att handla och agera, där du strukturerar och driver dina egna processer framåt. Vidare har du en utvecklad förmåga att hantera en varierad arbetsbelastning och trivs i en miljö med hög grad av eget ansvar. Du är också duktig på att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024