OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. Till ett stort internationellt företag inom konsumentvarubranschen söker vi en koordinator. Du kommer att ansvara för att koordinera administrationen kring reklamationer. Din roll innehåller många kontaktytor inom organisationen, du kommer att hålla möten med olika avdelningar samt vara ansvarig för att driva på reklamationsärenden internt. Du ansvarar även för att göra uppdateringar i affärssystemet. Vidare kommer du att ha en kundserviceroll där du hanterar interna ordrar. Din uppgift blir att hålla i de interna kundkontakterna, ha kontakt med transportörer samt uppdatera affärssystemet med information. Vi söker dig som har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare. Det är en stor fördel om du har haft kundkontakter i din tidigare roll samt har koordinerat olika funktioner. Vi ser gärna att du har en akademisk examen. Det är även en stor fördel om du talar och skriver norska, danska eller finska flytande. Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta med många olika arbetsuppgifter samtidigt. Du skall kunna driva på och avsluta ärenden. Du gillar att arbeta i ett högt arbetstempo. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44