OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation och operatörstjänster.Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken.Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter.Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap! Vi satsar på vår personal och anser att rätt medarbetare är A & O i vår framtida utveckling.Vi ser inte en rekrytering som något tillfälligt, utan söker dig som vill utvecklas långsiktigt.OFFICE Management Support söker nu en Koordinator!Vi är ett sammansvetsat gäng som har kul tillsammans, både på jobbet men även utanför.Som Koordinator arbetar du som spindeln i nätet och har en nyckelfunktion när det handlar om att vara navet mellan säljare, kunden och teknikern i samband med att våra maskiner inom copy/print ska installeras och levereras. Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat.Att vara utåtriktad, kommunikativ och hög servicekänsla ser vi som en förutsättning.Du kan även uttrycka dig väl i tal och skrift.Din vardag kommer påtagligt innehålla: högt tempo, många bollar i luften i en organisation på "frammarsch"!Hög flexibilitet, där ödmjuk - men med skinn på näsan - samt stort eget ansvar är en enorm drivkraft för dig.Vi söker dig som trivs i ett ungt och expansivt företag!Anser du detta stämma in på din profil, skicka in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval.