OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppsol är ett snabbt växande bolag inom solskyddsbranchen. Vi levererar solskyddslösningar åt både privatpersoner och företag.
Vi söker nu en medarbetare till vårt kontor i Västerås som ska ha hand om inköp och beställningar för kunder samt in/ut leveranser. Främst kommer du arbeta på vårt kontor i Västerås men även lossning/lastning av gods ingår i tjänsten. Vid behov kommer du även leverera produkter till våra kunder i Sverige.
Som person tror vi att du har förmågan att snabbt sätta dig in i olika arbetsuppgifter och är noggrann. Du kommer ha många externa kontakter vilket ställer krav på din kommunikativa förmåga i tal och skrift.
Du har god IT vana och behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, polska är meriterande.
Vi gör löpande urval och intervjuer så skicka din ansökan så snart som möjligt.
Ansökan skickas till:
anders.johansson@uppsol.se
Frågor angående tjänsten skickas till samma e-postadress