Koordinator sökes för omgående start

Arbetsbeskrivning

Om oss

Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget

Vår kund är ett marknadsledande produktbolag inom teknik med verksamhet över hela världen. Huvudkontoret är beläget i Göteborg. Tjänstens placering är i Göteborg, Du kommer arbeta som konsult, det innebär att du kommer vara anställd av oss på Söder & Co och arbeta ute hos vår kund. Tjänsten är tidsbegränsad med omgående start.

Dina arbetsuppgifter

I din roll kommer du att administrera och följa upp projekt på de olika avdelningarna samt fungera som allmän support för de frågor som uppstår. Dessutom ansvarar du tillsammans med övriga kollegor för att avdelningen Intern Service fungerar på ett effektivt sätt. Det är viktigt att man finner en glädje i att ge service och gärna ligga steget före.

Ordinarie arbetsuppgifter för den här tjänsten innebär:
• Administrera extranät
• Administrera avdelningarnas projekt samt även driva egna projekt inom avdelningarna
• Göra ekonomiska uppföljningar, bistå vid budgetarbetet för avdelningarna
• Ge administrativ support till Marketing Management Team och Global Sales
• Ansvara och organisera VIP-besök för företagets partner/kunder
• Effektivisera administrativa rutiner för avdelningen
• Planera interna och externa mötesarrangemang

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
• God kunskaper i Excel och PowerPoint är ett krav
• Kunskap i SharePoint är en merit
• Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
• B-körkort


Din profil

Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete som assistent och som är utpräglat serviceorienterad, noggrann och ansvarskännande. Du trivs med ett stundtals högt tempo och driver dina uppgifter fokuserat och lösningsorienterat samtidigt som du är en lagspelare. Prestigelöshet och engagemang är egenskaper som värderas högt. Du är flexibel och tycker det är spännande att befinna dig i en dynamisk och händelserik miljö.
Låter tjänsten intressant? I så fall vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då urval sker löpande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Skicka in din ansökan via www.soderco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg

Alexandra Ny

Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg

Niklas Ekeblad

Sammanfattning

  • Arbetsplats: S&C Bemanning Göteborg AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Vallgatan 8, Göteborg
None

Postadress

Vallgatan 8
Göteborg, 41116

Liknande jobb


5 november 2024

Teknisk administratör

Teknisk administratör

5 november 2024

5 november 2024