OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du HR eller kommunikation och har ett brinnande intresse för team- och ledarskapsutveckling? Är du en serviceinriktad person med stor portion vilja och framåtanda? I rollen som Koordinator hos Add Insight får du möjligheten att skaffa dig meriterande erfarenheter på ett företag som arbetar med organisationsutveckling! Ansök redan idag – vi arbetar med urval löpande!
OM TJÄNSTEN
Vi söker en Koordinator på deltid till Add Insight i Falun. Arbetet utförs dels på kontoret i Falun men kan även utföras på distans.
På Add Insight arbetar idag fem organisationskonsulter med fokus på organisationsutveckling, team- och ledarutveckling, utbildningar och inspiration. I nära samarbete med sina kunder arbetar de för att tillsammans skapa förändring och synliga effekter i det dagliga arbetet. Detta oavsett om det handlar om att utveckla projekt- eller ledningsgrupper, ledare eller medarbetare.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta hos Add Insight.
Du erbjuds
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Koordinera kurser och event samt sköta bokningar och kontakt med deltagare.
* Hantera nyhetsbrev och skicka ut detta samt se till så att systemen fungerar.
* Övriga administrativa uppgifter på kontoret såsom att förbereda med material inför utbildningar och beställa produkter.
Utöver dessa arbetsuppgifter så finns det även möjlighet att bredda sig inom relevanta områden som man är intresserad av såsom till exempel extern kommunikation, digital kommunikation, content, sociala medier, ekonomi mm. Det kommer också finnas möjlighet att kompetensutveckla sig inom Add Insights expertområden, till exempel genom att delta i utbildningar och certifieringar.
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar eftergymnasial utbildning gärna med inriktning mot HR, kommunikation eller ekonomi och har minst 1 år kvar av dina studier.
* Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och goda engelskkunskaper i skrift.
* Goda kunskaper i Office-programmen.
Som person är du
* Flexibel
* Ansvarstagande
* Serviceinriktad
* Självgående
Övrig information
* Start: Omgående.
* Omfattning: Deltid, kontorstider måndag till fredag. Önskvärt är att du kan arbeta måndag eller fredag halvdagar, utöver detta är arbetstider och dagar flexibelt.
* Placering: Kontoret i Falun men med möjlighet till arbete på distans.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vårt önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231