Koordinator till administrativ roll

Koordinator till administrativ roll

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder i Linköping söker vi nu dig som vill arbeta brett administrativt i din yrkesroll. Du har ett övergripande siteansvar kopplat till administration och koordinering. Uppdraget är på 6 månader inledningsvis med god möjlighet till anställning hos kund efter uppdraget.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I den här rollen har du en central roll som Koordinator och du arbetar verksamhetsövergripande med administrativa uppgifter och frågeställningar. Specifikation av arbetsuppgifter:
- Administration av konsultordrar
- Hantering av informationsskärmar och informationsspridning internt
- Supporta kring resor och resehantering
- Posthantering
- Ansvar för passerkort/lånekort
- Diverse beställningar, orderläggning, uppföljning samt inventering av kontorsmaterial
- Underhålla samt uppdatera maillistor
- Supporta events, kundbesök samt interna aktiviteter med bokningar samt beställningar av olika slag
- Jobba nära kollegor inom bland annat fastighet och övriga områden inom organisationen
- Delta i olika interna forum och projekt

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat administrativt sedan tidigare. Du trivs med en vardag som innehåller olika arbetsuppgifter och kontaktytor. En stor del av din roll innebär att arbeta i flera system vilket ställer krav på god data- och systemvana. Du formulerar dig flytande i både tal och skrift på svenska samt engelska. Det är meriterande om du har Körkort B.
Som person är du ansvarstagande och självgående i ditt sätt att hantera arbetsuppgifter. Eftersom du blir del av en servicefunktion är det av stor vikt att du uppskattar en sådan roll och att du har god förmåga i att prioritera dina arbetsuppgifter.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024