OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Få varje medarbetare på detta härliga kontor att känna sig uppbackad samt att din hjälpande hand alltid finns där. Administration, kommunikation samt ett leende på läpparna är en del av din vardag och dig som person. Kan du prioritera ditt arbete, ha många saker i luften samtidigt och är både strukturerad samt lösningsorienterad? Då är detta rätt tjänst för dig! Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Agilas räkning en Koordinator som kommer att avlasta deras kontors team med bemanningsadministration. Agila är ett företag med mycket energi, härlig stämning och där teamet alltid går före jaget. Stämningen på kontoret är gemenskap, positivitet samt framåtanda. Här får du möjlighet att komma in på ett växande företag som samtidigt gör skillnad för samhället. Agila har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till gasellföretag av Dagens Industri. De är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos deras medarbetare.
Uppgifterna i rollen som koordinator innebär att förse Agilas konsulter med all nödvändig information de behöver innan de åker ut på sina uppdrag. Samtidigt skall man också bistå kollegorna och de olika operativa bolagen med annan förekommande administration.
I rollen ingår även att Koordinatorn ansvarar för, samt sköter, den löpande interna servicen inom Agila. Huvuduppgiften är att alltid vara behjälplig och underlätta för Agilas medarbetare och besökare. Samtliga arbetsuppgifter sköts som en service där medarbetaren eller besökaren är ”gästen” som ska servas. Genom att servicen sköts prestigelöst med ett leende på läpparna och en serviceminded-attityd får både koordinatorn och övriga medarbetare en roligare och effektivare arbetsmiljö.
Du kommer att vara anställd hos oss på Academic Work och arbeta som konsult hos kund. Uppdraget är med start omgående och pågår under 6 månader, men goda chanser för förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Lägg in inkommande behov från uppdragsgivare i Matrix (CRM-system)
* Planera och boka tidseffektiva, miljövänliga och prisvärda resor samt boende för deras konsulter.
* Delaktig i avtalstecknande med rese- och boendeföretag samt genomföra kontinuerliga prisförhandlingar med dessa.
* Administrera fakturor, tidrapporter samt interna dokument
* Hålla all relevant dokumentation uppdaterad, inklusive inloggningsuppgifter
* Beställa tårtor, blommor och startpaket
* Beställa e-legitimationer samt utdrag ur belastningsregistret
VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare erfarenhet inom en administrativ tjänst
* Datavana; gärna CRM-system eller Office-paketet
* Väldigt bra kommunikationsförmåga, både muntlig samt skriftlig
* Meriterande med utbildning inom administration
Som person är du:
* Ansvarstagande & effektiv
* Strukturerad samt lösningsorienterad
* Service-minded
* Prestigelös
INFORMATION OM FÖRETAGET
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider ca 8-17
* Placering: Stockholm,
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231