OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en social roll och vill utvecklas i ett växande företag? I så fall är detta tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator kommer du att agera spindeln i nätet och vara kontaktyta för både interna och externa intressenter. Du kommer att ansvara för bland annat ekonomisk uppföljning gentemot Ateas affärssystem, hantera och kontrollera avtal, fakturering, rapportering samt administration och stöd gällande konsultuppdrag och försäljningsprocessen. Tjänsten innebär även ansvar för tidrapportering och administrativa uppgifter för lokala marknadsföringsaktiviteter. Du är en viktig del i samordning och för arbetsprocessen.
Tjänsten är på ett vikarierat på 1,5 år och det kommer ges möjlighet till introduktion och upplärning.
Om företaget
Atea är en av Nordens och Baltikums ledande leverantörer inom IT-infrastruktur och är i dagsläget närvarande i 90 städer. Atea har specialkompetens inom sitt område och är ständigt i en utvecklingsfas. Företaget har ett heltäckande utbud av produkter och tjänster, allt från design, utveckling och produktförsörjning till funktion och underhåll. På kontoret i Jönköping sitter 35 medarbetare och ligger beläget på A6 området.
Din profil
Skallkrav:
- Flytande svenska i tal och skrift
- Flytande engelska i tal
- Körkort
- Goda datakunskaper
Meriterande:
- Likande arbetslivserfarenhet och/eller arbetat inom IT-branschen.
- Ekonomiskt sinne
Vi lägger stor vikt på din personlighet och för att lyckas i rollen som koordinator krävs det att du är strukturerad, flexibel, noggrann och trivs med många bollar i luften. Som person är du serviceminded, social och kan prioritera ditt arbete. Du värdesätter teamwork, känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter samt trivs med högt tempo och att skapa nya kontakter.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: December, eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, eller deltid enligt överenskommelse. Vikarierat på 1,5 år.
Placering: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpnade och tjänsten kommer tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna