OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av en koordinerande roll? Deloitte söker nu en medarbetare till deras Staffingfunktion!
Söker du efter nästa utmaning och vill arbeta med bemanning av konsulter? Gillar du att arbeta i högt tempo och trivs med att ha många bollar i luften? Har du även ett öga för detaljer där du får använda din analytiska förmåga? Nu söker Deloitte en bemanningskoordinator till deras Staffingfunktion i Stockholm. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här får du arbeta på ett expansivt internationellt företag i ett spännande affärsklimat där du får möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Rollen erbjuder dig att arbeta varierat med många olika kontaktytor.
Som medarbetare på Staffingfunktionen på Deloitte kommer du bli en del av ett administrativt team som består av fem personer. Du kommer att arbeta med den interna funktionen för bemanning som i huvudsak hanterar bemanningen av klientuppdrag. Rollen innebär breda kontaktytor och du kommer löpande hantera inkommande förfrågningar. Tempot är högt och det är därför viktigt att du snabbt kan ställa om och prioritera effektivt när det kommer nya uppgifter med korta deadlines.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som bemanningskoordinator kommer du bland annat att:
• Hantera löpande förfrågningar och bokningar i bemanningssystemet
• Ta fram information som behövs i samband med tillsättning av team till uppdrag, såsom information om konsulternas kompetenser och erfarenheter, för att kunna sätta samman optimala team utifrån ett resurs- och arbetsbelastningsperspektiv
• Uppdatera register i Excel samt förbereda rapporter
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning, med start efter årsskiftet. Företaget sitter i fina lokaler innanför tullarna. Arbetsplatsen präglas av en öppen och social företagskultur där det gärna anordnas events och aktiviteter.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och har ca 1-3 års erfarenhet från administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att arbeta med texter på båda svenska och engelska. Vi ser även att du har goda kunskaper i MS-Officepaketet, främst Excel. Tidigare erfarenhet av bemanning eller konsultbranschen ser vi som meriterande.
Som person är du prestigelös och lugn i ditt sätt att vara. Du trivs i en serviceinriktad roll där du får arbeta proaktivt och ligga steget före. Du kan behålla lugnet även när tempot är högt och du har en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Du är vidare orädd och har skinn på näsan då du kommer att supporta chefer på olika nivåer. Då tjänsten innebär varierad administration är det av stor vikt att du är noggrann i ditt arbete och att du är flexibel då nya arbetsuppgifter dyker upp. Självklart är du en teamplayer som bidrar till ett bra samarbete på kontoret.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07