OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du få möjlighet att utvecklas i en spännande roll i ett populärt fastighetsbolag? Brinner du för verksamhetsstyrning och kommunikation? Då har vi en spännande roll som väntar dig! Välkommen med din ansökan!
Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Bolaget är ett helägt dotterbolag till Ockelbo kommun och drivs på affärsmässig grund. Tillsammans med ägare och hyresgäster arbetar bolaget för en socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbar utveckling i Ockelbo kommun.
Ockelbogårdar söker nu en koordinator med intresse för verksamhetsstyrning och kommunikation. Verksamheten är inne i ett spännande skede och det finns goda möjligheter att vara med och påverka den fortsatta utvecklingen.
Ansvarsområden
I den här spännande och utvecklande rollen deltar du i flera av bolagets viktigaste och mest intressanta arbetsuppgifter. Som assistent till bolagets VD samordnar du och följer upp olika projekt och arbetsgrupper inom bolaget. Du bereder ärenden, förbereder bolagets styrelsemöten och du är sekreterare i ledningsgruppen.
Du arbetar även med bolagets marknadsföring och kommunikation. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat hemsida och sociala medier, trycksaker och omvärldsbevakning. Du arrangerar och deltar på konferenser, mässor och branschevent.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering vid bolagets huvudkontor i Ockelbo.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen krävs att du har en hög arbetskapacitet och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Som person är du självgående och ansvarstagande. Du har ett strukturerat arbetssätt och du är prestigelös, serviceinriktad och har god förmåga till samarbete.
Du har en högskoleexamen inom exempelvis fastighet, ekonomi eller marknadsföring. Även andra akademiska områden är tänkbara. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav för befattningen. Även goda kunskaper i svenska- och engelska språken är ett krav.
Något eller några års relevant arbetslivserfarenhet är meriterande. Även erfarenhet från arbete med hemsidor och sociala medier är meriterande. Stor vikt kommer vid rekryteringen att läggas vid personliga egenskaper och personlig lämplighet.
Ansökan
Senast 2022-05-30, urval och intervjuer kan komma att ske löpande.
I den här rekryteringen samarbetar Ockelbogårdar med Randstad. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nathalie Löfvenmark, Rekryteringskonsult, Randstad, nathalie.lofvenmark@randstad.se
Om företaget
Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag som ägs av Ockelbo kommun. Bolaget äger, förvaltar och utvecklar 700 lägenheter och 50 lokaler i Ockelbo. Bolaget omsätter 60 MSEK och har 30 anställda. VD för Ockelbogårdar AB är Anders B Lundh.
Ockelbo är en innovativ och utvecklingsinriktad kommun med närmare 6 000 invånare. I Ockelbo är det alltid mycket på gång. Turistnäringen är stark och Ockelbo prioriterar det gröna, det naturliga och det växande. Närbelägna Gävle och Sandviken nås enkelt med tåg, buss eller bil.
Vill du veta mer om Ockelbogårdar?
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044