Koordinator till globala KONE!

Koordinator till globala KONE!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en koordinerande roll med fokus på administration och breda kontaktytor? Här har du chansen att utvecklas långsiktigt på ett globalt bolag - KONE är ett av de största bolagen i branschen för hissar, rulltrappor och automatiska dörrar. Kan du börja omgående? Vänta då inte med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
KONEs uppdrag är att göra det enkelt att förflytta sig i en urban miljö. KONE är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen och levererar både hissar, rulltrappor, portar och automatiska dörrar, liksom lösningar för underhåll och modernisering som ger mervärde över byggnadens hela livscykel.

Academic Work söker för KONEs räkning en positiv och strukturerad medarbetare till avdelningen för besiktningsanmärkningar. Start är omgående och behovet är löpande. Du kommer ingå i ett litet team om ca 3 personer, men ha kontakt med hela organisationen och även externa parter.

I denna roll erbjuds du mycket frihet under ansvar, utveckling och långsiktighet samt flexibilitet i form av möjligheten att arbeta hemma ca 2-3 dagar/vecka.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som 3rd Party Inspections Coordinator är du en del av teamet som hanterar besiktningsanmärkningar från olika besiktningsföretag. Teamets uppgift är att klassificera rapporter och skapa arbetsordrar till tekniker på olika uppdrag. En del av arbetet går också ut på att ha kontakt med olika tekniker, arbetsledare och i vissa fall direkt med kunder.

Du kommer bland annat att...


* Hantera orderskapande mot tekniker.
* Följa upp att arbetsordrar verkligen har gått ut.
* Ha kontakt med distriktschefer, tekniker och i viss mån kunder.


VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då bägge språk används i arbetet.
- Har viss arbetslivserfarenhet inom service och/eller administration sen tidigare.
- Har systemvana samt kunskaper inom Excel.
- Det är meriterande med erfarenhet inom SAP.

Övrig information


* Start: omgående. Uppdraget pågår till årsskiftet med goda chanser till förlängning/överrekrytering.
* Omfattning: Heltid.
* Placering: Kista eller Årsta, beroende på ditt utgångsläge. Möjlighet till remotearbete cirka 3 dagar/vecka.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 april 2023
  • Ansök senast: 18 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024