Koordinator till globalt företag inom bilindustrin

Koordinator till globalt företag inom bilindustrin

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken på hur det skulle vara att arbeta i en internationell miljö samtidigt som du motiveras av att ta ansvar i ditt arbete? Då är detta en möjlighet för dig! Nu finns chansen att ta dig an en viktig stöttande roll hos vår kund som söker en flexibel, serviceinriktad och ansvarstagande kollega. Är du på jakt efter nästa steg i karriären? Ansök redan idag då behovet är omgående och vi går igenom ansökningarna löpande.

OM TJÄNSTEN
Vår kund ligger i framkant inom bilindustrin och är en världsledande leverantör av transportlösningar. De driver omställningen mot ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet.

Vi söker nu för kunds räkning en koordinator till teamet tillhörande Produktionsgruppen som ansvarar för planeringsprocessen och flödet från order till leverans. Teamet består av åtta ledande experter i grupper om två där du får möjlighet att flygande samarbeta med samtliga.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och kommer pågå initialt sex månader.

Du erbjuds


* Möjligheten att vara en del av ett stort globalt företag
* En flexibel roll med möjligheter att växa med teamet och företaget
* Att inspireras i stort som smått i nära samarbete med kunniga och erfarna kollegor


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som koordinator kommer du inleda varje dag med att ta del av aktivitetslistor utifrån planeringsprocessen. Din uppgift är att stötta upp arbetet i de olika aktivitetslistorna. Aktivitetslistorna syftar till och består av uppgifter kopplat till:


* Planera, bevaka och följa upp avvikelser i planeringsflödet
* Agera på avvikelser
* Uppdatera och informera hur avvikelser påverkar planeringsprocessen ut till kollegor, säljare, kund och andra involverade


VI SÖKER DIG SOM
* Har gymnasial utbildning
* Har några års tidigare arbetslivserfarenhet från en ansvarstagande roll
* Har goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift
* Har god systemvana

Meriterande


* Har eftergymnasial utbildning inom relevant område
* Systemvana och erfarenhet från COW/COW AP och SPS/SRS
* Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter


Som person är du:


* Ansvarstagande
* Noggrann
* Flexibel


Vidare är du en Doer som snabbt kan sätta dig in i vad som behövs göras eller om det behövs vet hur du ska ta redo på rätt information för att utföra arbetsuppgifter. Du är inte rädd för att ställa frågor och strävar efter en ärlig dialog gentemot dina kollegor som du arbetar tätt med. Du har också en positiv inställning och attityd, är lösningsorienterad och vågar ta för dig med syfte att bli mer självständig i arbetet samt kunna ta mer ansvar.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, måndag-fredag 08:00-17:00
* Placering: Kungens Kurva med möjlighet till att arbeta hemifrån


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024