Koordinator till Installatörsföretagen i Stockholm

Koordinator till Installatörsföretagen i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en bransch som gör skillnad för klimatomställning? Installatörsföretagen i Stockholm söker nu en Koordinator.

Trivs du i en koordinerande roll där du får vara en viktig nyckelperson? Vill du göra skillnad tillsammans med en av Sveriges viktigaste branscher inom klimatomställning? Som Koordinator hos Installatörsföretagen i Stockholm har du en omväxlande roll med varierande arbetsuppgifter där service och kvalité är centrala delar. Installatörsföretagen är en branschorganisation som stöttar och hjälper sina medlemsföretag att bli bättre arbetsgivare och mer framgångsrika som företagare. Låter detta intressant och vill du bli en del av teamet i Installatörsföretagens medlemsservice?Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer tillhöra avdelningen Medlemsservice med 26 kollegor spridda i landet. I rollen som Koordinator kommer du få axla en bred roll, en slags spindel-i-nätet-funktion, där du kommer få ha många kontaktytor och möjlighet att påverka Installatörsföretagens tillväxt och digitaliseringsresa.

Hos oss på Installatörsföretagen jobbar vi ständigt med att skapa vår kultur där alla ska trivas. Kreativitet, ödmjukhet och personlighet genomsyrar vårt dagliga arbete. Du kommer till en vänlig organisation där vi lyssnar på varandra, delar med oss av vår kunskap och arbetar gemensamt för att nå våra mål.

För oss på Installatörsföretagen är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och ger alla våra medarbetare möjlighet att jobba hybrid en eller ett par dagar i veckan och övriga dagar få träffa trevliga kollegor på kontoret. Vi erbjuder våra anställda lunchförmån, friskvård, sjukvårdsförsäkring och flexibla arbetstider.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som koordinator kommer dina arbetsuppgifter bland annat att vara;

• Ansvara för att CRM-systemet är uppdaterat med korrekt information
• Ansvara för nyhetsbrev för de regionala föreningarna
• Uppdatera beskrivningar för interna processer och rutiner
• Kontering av fakturor i Xledger
• Övriga administrativa uppgifter

Värt att veta

Rollen som koordinator kommer att bestå av varierande arbetsuppgifter och du kommer att vara en central och viktig nyckelperson för olika enheter. Du kommer tillhöra avdelningen Medlemsservice och även vara behjälplig till dina kollegor på avdelningen Arbetsmarknad. Installatörsföretagen arbetar mot en mer digitaliserad framtid och ser fram emot att du vill vara med på den resan. 

Du kommer till fina lokaler vid Skanstull på Södermalm i Stockholm. Start sker så snart rätt person kan vara på plats. Tjänsten är en tillsvidareanställning och inleds med 6 månaders provanställning. Du kommer att jobba under kontorstider med möjlighet till flextid och hybrid efter upplärningstid. 

Våra förväntningar

Vi söker dig som har erfarenhet av koordinering gärna inom en medlemsorganisation. För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, serviceinriktad och strukturerad. Eftersom du har mycket intern och extern kontakt är det viktigt att du kan skapa hållbara relationer och förstår vikten av service och en god dialog. Att få vara en spindel-i-nätet-funktion är något du känner dig trygg i och motiveras av.

Har du kunskap i arbetsrätt är detta meriterande då det kan finnas behov av denna kunskap i teamet arbetsmarknad.

 

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024