OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Till vår spännande kund söker vi nu en koordinator för serviceavtal! Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 1 juni och sträcker sig fram till sista maj 2023. Sök rollen idag då intervjuer sker löpande!
Vår kund är världens ledande leverantör av säkra och energieffektiva lösningar för fastigheter. Divisionen erbjuder ett brett spektrum av integrerade och effektiva systemlösningar och tjänster inom fastighetsautomation, brand, säkerhet, energihantering, samt styr- och reglerprodukter för värme, ventilation och kyla.
Om tjänsten
Du kommer ingå i det svenska teamet där du proaktivt arbetar med service, administration, koordinering och support. Du kommer arbeta med avtal för hela vårt tjänsteutbud men i första hand Komfort (nya såväl som befintliga). Du erbjuds ett konsultuppdrag i ett team på 6 personer. Dina arbetsuppgifter är huvudsakligen;
Upprätta, underhålla och säkerställa avtalsdata, PM-planer och vår installerade bas tillsammans med kundens samarbetspartner, säljare och utförandeorganisation.
Uppföljning av kundfordringar samt andra ekonomiska rapporter.
Aktivt arbeta för ständiga förbättringar av processer och verksamheten samt samverka med andra enheter där de har kontaktytor.
Vem är du?
Vi lägger vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som tar stort eget ansvar. Som person är du lättlärd, serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Vi söker dig som är social, driven, initiativtagande och positiv. Vidare trivs du i en fartfylld miljö med många olika arbetsuppgifter. Du är strukturerad och bra på att prioritera samt följa gällande processer. Du arbetar självständigt samtidigt som du har en mycket god förmåga att samarbeta med dina kollegor. Du kan kommunicera väl både i tal och skrift, på svenska och engelska samt har detaljmedvetenhet och sinne för struktur. I övrigt ser vi att du har:
En yrkesrelevant utbildning.
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
Förståelse för hur ekonomiska resultat skapas.
Goda kunskaper i Microsoft applikationer.
Meriterande: Tidigare arbete i SAP samt i förändringsprojekt, både gällande systemförändringar och/eller processförändringar.
Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid