OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och noggrann koordinator till meOne Konsultförmedling i Vasastan, Stockholm.
meOne konsultförmedling är ett brokerföretag som med en unik affärsmodell har möjlighet att leverera IT-konsulter med en högre leveranskvalité till en lägre kostnad. meOne är i grunden inriktade på SAP-specialister vilket fortfarande är det starkaste benet men har med tiden utvecklat ett stort och kompetent partnernätverk och täcker idag hela IT-området. meOne samarbetar i dagsläget med drygt 500 partnerbolag. meOne finns representerade i Sverige från norr till söder samt även i Norge, Finland och Danmark. meOne sitter i mycket trevliga och inspirerande kontorslokaler mitt i Vasastan i Stockholm.
Fokus ligger på kundnöjdhet och alla gör alltid det lilla extra för att både kund och konsult ska få de bästa tänkbara förutsättningarna för varje uppdrag. Företaget är just nu inne i en spännande expansionsfas och du får en möjlighet att fortsätta utveckla företaget tillsammans med kompetenta kollegor.
Arbetsuppgifter
I rollen som konsult- och säljkoordinator kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter på kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hantera avtalsförläningar mot både konsulter och kunder samt vara behjälplig vid kundmöten och under intervjuer med konsulter. Som koordinator kommer du även att arbeta med att löpande kvalitetssäkra leverantörer samt träffa och hitta nya leverantörer.
Kvalifikationer
- Gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi eller administration
- Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom konsultbranschen
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet och då särskilt Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Personliga egenskaper
Vi söker efter en ansvarsfull och pålitlig person som är serviceminded och hjälpsam. Du är strukturerad och gillar ordning och reda. Du är vidare självgående och har starkt driv. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara flexibel och våga ta för sig. Du har god kommunikativ och social förmåga. Som person är du positiv, glad och prestigelös.
Mer om tjänsten
- Tillsättning: snarast möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Vasastan, Stockholm
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parter så önskar
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001