OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av arbete inom administration och är på jakt efter nya utmaningar? Just nu söker vi efter en serviceinriktad och noggrann koordinator med minst ett års arbetslivserfarenhet. Vi erbjuder en trevlig arbetsplats med ännu trevligare kollegor samt bra balans mellan arbete och fritid. Som koordinator hos oss är du nyckeln till vår fortsatta framgång i att leverera förstklassig service åt våra kunder.
Vi erbjuder
- En tjänst som ger dig möjlighet att få tillämpa dina kunskaper inom administration och få möjlighet att lära dig nya saker.
- Ett uppdrag där du är spindeln i nätet och stöttar flera olika team i en bred och utvecklande roll.
- En inspirerande arbetsplats med härlig stämning och en unik sammanhållning.
- En arbetsplats där vi tror på värdet av en sund balans mellan jobb och privatliv, med flexibla arbetstider och möjlighet till hemarbete.
Om tjänsten
Som koordinator hos oss arbetar du med uppgifter så som fakturering, kundservice och att administrativt stötta organisationen. Vi arbetar i team för att samverka, stötta varandra och leverera god kvalitet till våra kunder. Du kommer främst att arbeta i team med ett av våra affärsområden inom ekonomi samt med vår säljorganisation. Tjänsten är tillsvidare och på heltid med placering på vårt Norrköpingskontor. 6 månaders provanställning tillämpas. Start omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Din profil
Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av administrativ arbete och en avklarad gymnasieutbildning. Du har grundläggande kunskaper i office-paketet och förstår engelska i skrift. Svenska talar och skriver du obehindrat. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom service, kundtjänst eller annat relevant område. Det är även meriterande med goda it-kunskaper.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du noggrann, duktig på att planera och anpassningsbar. Du gillar att vara steget före och beskriver dig själv som serviceinriktad och prestigelös. Du behöver inte kunna allt på en gång men ha en vilja att utvecklas tillsammans med oss.
Om oss
UCS One Economy är en engagerad och nytänkande ekonomibyrå som hjälper både stora och små företag med tjänster inom ekonomi, lön, HR och affärssystem. Vi är bredare i vår kompetens än många andra ekonomibyråer och erbjuder även tjänster inom utbildning, digitalisering och affärssystem. Vi strävar efter att göra arbetet lättare för företag och försöker ständigt hitta digitala lösningar som bidrar till detta. Vi består av 60st engagerade medarbetare utspridda på våra moderna och välkomnande kontor i Linköping och Norrköping.
Vi är ett företag som drivs av ett genuint intresse för våra kunders verksamhet och vardag. Våra kunder sträcker sig över hela spannet från ägarledda till börsnoterade företag, så hos oss finns stor möjlighet att som medarbetare få jobba mot olika typer av företag. Vår bredd på kunder och uppdrag gör att det finns goda möjligheter till utveckling och specialisering inom och mellan våra olika affärsområden.
På UCS One Economy verkar vi efter värdeorden förtroende, hållbarhet, engagemang, samarbete, mod och framåtanda. Företaget genomsyras av positiva medarbetare och en mycket god sammanhållning - en arbetsplats där vi hjälper och stöttar varandra. Som företag värnar vi om våra medarbetare och uppmuntrar ett hållbart arbetsliv med god balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder fina förmåner som god pensionsplan, möjlighet till utveckling, kortare arbetsdag under sommaren samt både friskvårdstimme, friskvårdbidrag och bonus.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! För mer information, välkommen att kontakta philip.malm@ucsone.se, 0708123763.