OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PR Vård grundades av Patricia och Rickard Ljunggren. 2001 arbetade de som sjuksköterskor och såg ett stort behov av nytänkande inom vården. För att förverkliga sina idéer skapade de en arbetsplats som står för det goda mötet där medarbetare och patienter blir sedda och lyssnade till. Där det vardagliga arbetet genomsyras av ansvar, engagemang och kvalitet.
Med 600 medarbetare är vi en av Stockholms främsta vårdgivare. På uppdrag av regionen, kommuner och privata aktörer utför vi drygt 1 000 000 hemsjukvårdsbesök om året. Utöver hemsjukvård har vi en nyöppnad vårdcentral på Söder samt en barn- och ungdomsmedicinsk mottagning öppen för alla till och med 17 år. Allt tack vare engagerade och motiverade medarbetare som sätter patienten och närstående i centrum.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en koordinator till vår enhet Sydost som ligger i Haninge Centrum.
Som koordinator hos oss har du en central administrativ roll där du får möjlighet att nyttja din förmåga att skapa god struktur genom att arbeta med parallella uppgifter samtidigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att planera och organiserar enhetens patientbesök på ett effektivt sätt. Du kommer att ingå i vår administrativa grupp där du har en betydande funktion för att säkerhetsställa att arbetet utförs enligt planering vilket ställer krav på din förmåga till en rak och tydlig kommunikation. Som koordinator har du daglig kontakt med personalen på enheten samt en återkommande kontakt och ett nära samarbete med våra närliggande vårdcentraler. Du arbetar även med och ansvarar för att uppdatera vårt journalsystem Epsilon.
Dina arbetstider är förlagda dagtid på vardagar. Utifrån verksamhetens behov kan det förekomma att du även arbetar som undersköterska och utför patientbesök på kvällar och helger.
Din bakgrund
Vi söker dig som är färdigutbildad undersköterska med minst tre års arbetslivserfarenhet inom hemsjukvård. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete med fördel inom vårdadministration. Det är även meriterande men inget krav om du tidigare arbetat i Epsilon, samt Take Care.
Personliga egenskaper
För att passa och trivas i rollen som koordinator hos oss tror vi att du är en trygg som person, har förmåga att planera och driva ditt arbete samt tar egna initiativ. Du värderar ordning och struktur i ditt arbete, är prestigelös och ser alla människors lika värde. Du är flexibel, lösningsfokuserad och har lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter samt har en vilja och intresse av att hjälpa andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Ansökan
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, bestående av CV och ett personligt brev. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor kan du vända dig till vår enhetschef Maria Belin på telefon 08 409 013 95
Välkommen med din ansökan!