Koordinator till Praktiktertjänst!

Koordinator till Praktiktertjänst!

Arbetsbeskrivning

Praktikertjänst söker en koordinator till sitt team i Stockholm! Som koordinator kommer du att ha en bred roll och arbeta med allt från stöd och support till mottagningar och kollegor, avtalshantering och beställningar. Vi söker dig som har erfarenhet som koordinator sedan tidigare och nu vill utvecklas i en självständig roll på Praktikertjänst.

Konsultuppdraget är med placering på Praktikertjänst i Stockholm, tjänsteresor kan förekomma. Uppdraget är ett vikariat under föräldraledighet, med möjlighet till förlängning efter vikariatet. Uppdraget är med start i vinter och sträcker sig till att börja med till 31 mars 2024.


Om tjänsten
Praktikertjänst har utvecklat Vårdsverige i 60 år och är Sveriges största vårdgivare inom privat tandvård och hälso- och sjukvård. Fem miljoner människor kommer årligen i kontakt med någon av Praktikertjänsts medarbetare. Årligen rankar patienter Praktikertjänst högt i nöjdhetsmätningar. Som koordinator på Praktikertjänst kommer du att ha en väldigt bred roll med möjlighet att påverka uppdragets innehåll själv.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Koordinatorstöd till mottagningar och kollegor för invigningar, middagar, frukostar, resor, konferenser, tillställningar.
• Administrativt stöd till kollegor - skriva ut, sätta samman dokumentation, producera material inför förvärv.
• Externa beställningar, kan vara kläder, skyltar, IT, telefoni, plus/bankgiro till exempel
• Interna beställningar mot marknad, kan vara kontorsservice, utbildningar, intäkt och first line ekonomi, Visma
•Avtalshantering - arkivering, scanning, teckna nya, signera, överlåtelser, förnyelser, kontakt med avtalspartners, följa upp via Medius ex
• Support mot mottagningarna i diverse ärenden


Vem är du?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom relevant område, kanske har du läst projektledning eller liknande. Vi ser att du har några års erfarenhet av koordinering och att du är senior i din koordinator roll. Vi ser att du är självgående och initiativtagande och tycker om att ha många bollar i luften. Vidare ser vi att du är strukturerad och en problemlösare med känsla för service.


Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Urval och intervjuer sker löpande, uppdraget kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 22 december 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024