Koordinator till Smiling Faces!

Koordinator till Smiling Faces!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som brinner för ordning och reda, som gillar att vara spindeln i nätet och som vill vara med och säkerställa kundnöjdhet genom att vara ett administrativt stöd i vårt dagliga försäljningsarbete.

Konsultuppdraget är med start omgående och med placering på Smiling Faces kontor i Stockholm.


Om tjänsten
Du kommer att vara del i teamet som är Smiling Faces välkomnande röst där ni hjälper våra kunder med alla tänkbara sorters frågor, samt ansvarar för registrering av orders och andra liknande förekommande administrativa uppgifter. Teamet ansvarar för alla inkommande samtal till växel under öppettiderna (fn. 08.00-17.00), inkommande mail och chatt samt att ringa ut till våra kunder inför månadsservice, temadagar och semestrar och ta upp beställning och justera kunders abonnemang. Teamet ansvarar också för att vårt ordersystem är korrekt uppdaterat med information.


Vem är du?
Vi önskar att du är lättlärd och van vid att kommunicera med kunder i telefon och via mail. Du är van att arbeta i olika typer av system med både ordermottagning och registrering av orders. Vi tror också att det är viktigt att du samtidigt tycker detta är roligt och utmanande. Du är erkänt skicklig med administrativa uppgifter, och du är strukturerad och noggrann.

Smiling Faces har extremt hög kundnöjdhet, och vi ser det som en självklarhet att du är mycket serviceminded, positiv och har lätt för att samarbeta. Rollen ställer höga krav på prestigelöshet och en lätthet inför att skifta fokus och prioritera.

• Du skall ha god kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Minst två års arbetslivserfarenhet från kundservice
• Minst två års arbetslivserfarenhet från att arbeta med orderregistrering/administrativt arbete
• Övrig erfarenhet från servicerelaterade arbeten är meriterande, liksom övriga utbildningar och kurser.
• Meriterande är om man har kunskap om hantering av kaffemaskiner och rengöringsprogram


Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.



Vi kommer att genomföra intervjuer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 13 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024