Koordinator till spännande bolag inom talent management

Koordinator till spännande bolag inom talent management

Arbetsbeskrivning

Vår kund, ett bolag framstående inom talent management, söker nu en koordinator som kan stötta upp deras verkamhet i 3 månader, med god chans till förlängning. Har du ett driv och är sugen på att lära dig, se hit!

OM TJÄNSTEN
Att arbeta hos vår kund innebär att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö. Deras medarbetare är avgörande för företagets framgång och du kommer alltid att se och känna vilken inverkan ditt arbete har inom organisationen och hos kunderna. Som Koordinator ansvarar du för allt som rör kundens konsulter, när och hur dom ska träffa kund och planering av framtida möten. Du agerar som ”spindeln i nätet” mellan de lokala konsulterna, kunder och lokalplanering.

Du erbjuds


*
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att jobba tillsammans med en annan koordinator men måste självständigt kunna driva arbetsuppgifter och ta ansvar för att arbetsuppgifter samt projekt blir gjorda och planerade. Dina dagar kommer att se olika ut men dina uppgifter kommer att vara:
* Att jobba med bokning och schemaläggning av konsulternas arbete
* Sköta kontakten med kandidater som konsulterna bedömer, coachar och utbildar
* Tillse att konsulterna har vad de behöver för att effektivt utföra sitt arbete, exempelvis rumsbokningar, IT-utrustning, testresultat
* Att jobba med viss produktsupport
* Jobba med Project management i viss utsträckning
* Administrera tester online

VI SÖKER DIG SOM
* Har jobbat inom reception eller administration minst 6 månader sedan innan
* Har god datorvana och kan hantera Officepaketet
* Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande är ifall du har:


* Jobbat i en roll som koordinator sedan innan


Som person är du:


* Stresstålig
* En problemlösare
* Organiserad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024