Koordinator till SPP - Sveriges Privatanställdas Pensionskassa!

Koordinator till SPP - Sveriges Privatanställdas Pensionskassa!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi två koordinatorer till en av Sveriges främsta aktörer för tjänstepensionslösningar, SPP Pension & Försäkring. Som koordinator kommer du att arbeta administrativt med flytt av tjänstepensioner. Är du strukturerad, administrativ och gillar arbete i digital framkant? Då är du kanske den vi söker!

Konsultuppdraget startar i mitten av september och pågår i minst 6 månader med placering hos vår kund i centrala Stockholm i nyrenoverade lokaler. Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Ansökningar granskas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.


Om tjänsten
I rollen som koordinator är du en central kontaktperson internt men har även en viktig roll i dialog mot kunden. I det här projektet kommer du vara ansvarig för tjänstepensionerna hos en specifik kund till SPP och deras anställda. Du koordinerar hela flyttprocessen och säkerställer en positiv kundupplevelse under processens gång. Du kommer vara en del av teamet Flyttservice och ingå i en dynamisk och positiv grupp med medarbetare som är vana att leverera utmärkt service samt noggrann och kvalitativ administration i en växelvis tempofylld miljö.


Vem är du?
Vi ser att du har:
'• Administrativ erfarenhet
• En digital mognad och nyfikenhet
• Mycket goda kunskaper i att kommunicera muntligt och skriftligt på både svenska och engelska

Det är även meriterande om du har
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet från försäkringsbranschen

För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig som är strukturerad, kommunikativ och noggrann. Att sätta kunden först och leverera service i toppklass är en självklarhet för dig. Du strävar efter att överträffa resultat, vilket du gör i kombination av ett starkt teamarbete, din egen initiativförmåga och med stor portion driv. För att trivas i rollen har du en positiv attityd och gillar att lösa alla tänkbara situationer och utmaningar som kan uppstå i din vardag.


Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 27 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024