Koordinator till stor koncern i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som koordinator på ett stort och stabilt företag i en dynamisk miljö?
Här är tjänsten för dig.

Dina arbetsuppgifter

Som koordinator kommer du att arbeta mot bolaget VD, säljorganisationen och den tekniska avdelningen. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är:

- Protokollföring
- Koordinerar möten och bokningar.
- Koordinera kund och säljaktiviteter.
- Du kommer hjälpa till administrativt med arkivering och dokumentering.
- Hantering av avtal
- Förberedelser av presentationer


Om företaget

Vår kund är en stor koncern inom fordonsbranschen. Tjänsten som koordinator är på deras kontor på Torsvik.
Mer information om kunden ges vid en intervju.



Din profil


Skallkrav:
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska
- Körkort B

Meriterande:

-Erfarenhet från fordonsbranschen eller liknade arbete.
- Goda kunskaper i Officepaketet

Som person är social och självgående och trivs med att få saker gjorda. Du drivs av att koordinera och strukturera upp saker. Då uppgifterna är varierande är det viktigt att vara flexibel.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor


Ort: Jönköping ( Torsvik)
Omfattning: Heltid 8-17 , resor kan förekomma
Lön: Enligt överenskommelse
Start: januari eller enligt överenskommelse


Tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag löpt ut, ansök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 29 november 2016

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024