Koordinator till världsledande bolag

Arbetsbeskrivning

Koordinator
Är du kommunikativ, systemvan och söker ett omväxlande arbete i team med såväl kollega som kund? Har du minst 3 års erfarenhet av liknande arbete och har jobbat i ett affärssystem och med service? Du sätter dig in i kundbehov, lägger order och samarbetar över olika kontaktytor internt och externt. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, omgående och med en uppdragslängd på 6 månader (med möjlig förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Vi ger dig möjlighet att arbeta för en världsledande leverantör inom sin bransch. Du sitter i öppna, trevliga och fina lokaler på huvudkontoret i söderort med dina kollegor. Som koordinator arbetar man i team och rapporterar till en dedikerad chef. I din roll supporterar och koordinerar du insatser långsiktigt samt vid akut fel inom teknik.

Dina arbetsuppgifter:

• Sätta dig in i varje kunds situation eller problem. Ställa rätt frågor för att kunna koordinera åtgärder och/eller resurser.
• Beställa reservdelar och lägga in kundorder.
• Samarbeta med olika kontaktytor och agerar som länk mellan kunden och interna resurser.
• Hantera fakturafrågor och fakturering.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 3 års erfarenhet av en administrativ serviceroll där du också arbetat koordinerande (likt ovan).
• Avklarad gymnasieutbildning.
• Systemvana, med fördel färdigheter i SAP (eller motsvarande program) och grundläggande färdigheter i Excel och Word.
• God svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har erfarenhet eller intresse inom teknik.

Som person är du lösningsorienterad, serviceinriktad och nyfiken. Du bygger troligen kundrelationer genom struktur och samarbetsförmåga. Andra beskriver dig gärna som utåtriktad medan du kanske skulle säga lyhörd och intresserad. Går tempot upp så kan du prioritera men överlag trivs du i att arbeta med såväl akuta ärenden som de långsiktiga. Har du därtill en positiv inställning och ljus syn på arbetet så kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-11-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist | marica.blomqvist@randstad.se [ mailto:marica.blomqvist@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 22 oktober 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024