OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en koordinator med ``God kommunikativ förmåga´´ och förmåga att anpassa sig till olika situationer är viktig. Rollen är bred och du förväntas utgöra ett administrativt stöd utifrån kansliets behov.
Koordinering & kommunikation
– Stödja och koordinera våra ledningsgrupp.
– Du är verbal och talar och skriver flytande svenska och engelska på en professionell nivå.
– Du är mycket strukturerad med utpräglat starka organisatoriska färdigheter. Du har god framförhållning, är driven, ansvarstagande och uppmärksammar varje minsta detalj
– Du är duktig på att hantera människor och har en utpräglad känsla för service
– Du är van att arbeta i högt tempo och kan hantera många parallella uppgifter
– Du har självklart goda kunskaper i Office paketet och håller dig uppdaterad inom området .
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.