Koordinator/Administratör sökes till innovativt företag i fordonsbranschen!

Koordinator/Administratör sökes till innovativt företag i fordonsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll väntar här en viktig tjänst med administrativa uppgifter, ofta inom det ekonomiska. Om du dessutom är kommunikativ och framåt som person kan detta vara din nästa tjänst! Läs mer!
Om tjänsten
Perido söker nu en Koordinator/Administratör till vår kund, ett växande bolag som verkar inom fordonsindustrin. Bolaget arbetar med innovativa arbetssätt och är måna om sina medarbetare. Tjänsten är belägen i Göteborg!
Dina arbetsuppgifter
I det här uppdraget kommer du att bli en viktig stöttepelare för olika slags programchefer, KAM, Stakeholders, etc. Du hjälper till med allehanda administrativa uppgifter, exempelvis att ta fram finansiella rapporter i SAP vilket du senare sammanställer i Excel. Vidare arbetar du med informationshantering och dokumentering samt planerar aktiviteter/händelser med olika team.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som kommer att bli aktuella i tjänsten:
Ge administrativt stöd
Ta fram finansiella rapporter
Information/dokumentation
Andra för rollen liknande uppgifter

Dina egenskaper
Vi ser gärna att du är en behjälplig person som kommer att trivas utmärkt i en roll där man får möjlighet att utföra olika sorters uppgifter. Vi söker dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du tar dig an arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet. Vidare är du mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet.
Låter detta som en tjänst för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, du är varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Relevant eftergymnasial utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet
Kunskaper i Excel
Kunskaper i Sharepoint
Behärska svenska språket väl i tal och skrift

Meriterande
Arbetat i SAP
Arbetat i Confluence

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-08-31. Start 2022-08-22.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33289 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2022
  • Ansök senast: 22 juli 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024