OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en junior Koordinator/Executive Assistant som trivs i en administrativ roll till vår kund i Stockholm. Det är en varierande och lärorik roll där du tillhör ett drivet och innovativt team samtidigt som du arbetar självgående. Som Koordinator/Executive Assistans kommer du främst stötta vår kund med säljadministration som innebär exempelvis att signera kundavtal/konsultavtal, skicka ut avtal, hantera tidrapporteringar, administration vid förlängningar av uppdrag/avslut av uppdrag och ha kontakt med huvudkontoret i Danmark kring administration. I din koordinerande roll kan det även innebära att beställa in material eller annat som behövs till kontoret. Du arbetar serviceinriktat, organiserat och flexibelt. Om du är intresserad av HR/search finns även möjlighet för ökad omfattning i rollen för rätt person då vår kund tänker långsiktigt i rollen, men detta är inget krav. Har du ett teknikintresse och lätt för att lära dig nya system ses det som meriterande då en stor del av arbetet handlar om att arbeta i kundens olika system. Det är även meriterande med tidigare erfarenhet av liknande roll inom administration.
Företagspresentation
Vår kund är en innovativ konsultpartner som förbinder högkvalificerade tekniska konsulter med de ledande teknik- och produktföretagen i Stockholm. Genom att bara välja de bästa leverantörerna på marknaden kan vår kund erbjuda topptalanger i snabb takt. Du kommer att arbeta både på deras kontor centralt i Stockholm City och en del hemifrån på grund av den rådande pandemin.
Kvalifikationer
- Du kan börja omgående
- Godkänd gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
- Meriterande med tidigare erfarenhet av liknande roll inom administration
- Meriterande med tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya system
Personliga egenskaper
Vi söker en driven och engagerad person som har lätt för att lära sig och som trivs i en administrativ roll med ordning och reda. Du är bra på att strukturera upp, arbeta flexibelt och anpassa dig till olika arbetsuppgifter som uppkommer. Du arbetar självständigt och trivs med att ta eget ansvar. Det viktigaste är att du har rätt inställning och ser möjligheter att lära dig.
Lön
Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider med viss flexibilitet. Vår kund önskar start omgående och är en tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm