OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill anta utmaningen att arbeta som koordinator i en internationell och väletablerad franchiseorganisation. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att ansvara för att ta fram olika typer av beslutsunderlag. Du kommer att vara något av en spindel i nätet och samarbeta med olika funktioner inom företaget, bland annat produktutveckling, inköp, produktion och försäljning. I de löpande uppgifterna handhar du inhämtande, sammanställning och analys av säljstatistik, kontroll och bevakning av lagerstatus, koordinering och input till produktionsplaneringen. I tjänsten ingår även löpande kontakter med våra franchisetagare i 38 länder, arbete med bildmaterial och utskick av nyhetsbrev. Du är ansvarstagande, analytisk, strukturerad och effektiv. Du är självgående men har samtidigt lätt för att samarbeta och kommunicera med dina kollegor, samt att självständigt administrera och driva olika frågor framåt. Vi ställer följande krav: Mycket goda kunskaper i Excel och SPCS. God analytisk förmåga Vana vid kundkontakter Mycket goda kunskaper i engelska. Lätt för att uttrycka sig i tal och skrift Vana från arbete med nyhetsbrev och information är ett plus Flerårig erfarenhet av liknande arbete Intercard International AB är en internationell franchiseorganisation etablerad i 37länder. Vi designar, producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort och relaterade produkter. På huvudkontoret i Gävle samordnar vi vår internationella produktion, utvecklar nya produkter och designer, säljledning, support, mm. Arbetsplatsen är belägen i centrala Gävle, där vi finns i 900 m2 stora, fräscha och ljusa lokaler med strålande utsikt över Stortorget. Vi är 22 anställda på huvudkontoret och vi har även vårt internationella lager i Gävle. Vi tar endast emot skriftlig ansökan. Ansökan tillsammans med din CV mailar eller skickar du med post. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast.