Koordinator/projektassistent till StudentConsultings upphandlingsenhet!

Koordinator/projektassistent till StudentConsultings upphandlingsenhet!

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person som brinner för att skapa övertygande texter? Har du en eftergymnasial utbildning samt en mycket god förmåga att hantera flera parallella projekt? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker dig som arbetar målinriktat och är snabb på att producera säljande, inspirerande och relevanta texter. Du är tycker det är lika roligt att utrycka dig i korta intresseväckande budskap som i längre, mer förklarande och säljinriktade texter.

Som koordinator/projektassistent ingår du i vårt centrala försäljningsteam där du ansvarar för att koordinera och projektleda privata och offentliga upphandlingar. I rollen kommer du främst ansvara för att bearbeta och skriva säljande anbudstexter men även det administrativa arbetet i dessa upphandlingar, koordinera information internt i organisationen samt säkerställa att vi håller deadlines.

Denna roll är en central funktion inom vår försäljningsorganisation och erbjuder möjligheten att arbeta med några av företagets största affärsmöjligheter inom såväl privat som offentlig sektor, över en rad olika branscher.

Vi är en koncern som haft en framgångsrik organisk tillväxt sedan starten 1997, vunnit flertalet priser och utnämningar längs vägen. Mellan 2021-2022 hade StudentConsulting en kraftig tillväxt på en halv miljard kr och idag omsätter vi 1,6 miljarder. StudentConsulting är ett företag som genomsyras av entreprenörskap med ett högt tempo och stort fokus på resultat tillsammans med engagerade kollegor.

Din profil
Som person ser du dig själv som initiativtagande, noggrann och lösningsorienterad. Du trivs med högt tempo och har förmågan att snabbt växla mellan projekt och uppdrag med helt olika förutsättningar. Du motiveras av utmaningar och kommer in som en viktig lagspelare i vårt upphandlingsteam. Du har en stark skrivförmåga och trivs med att utforma övertygande texter. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med våra interna kollegor är god kommunikationsförmåga avgörande. Som person behöver du även vara organiserad och ha förmågan att planera och strukturera upp ditt arbete och således leverera på utsatt tid.

Vi söker dig som har några års arbetserfarenhet, gärna inom projekt, administration eller liknande, samt relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis upphandling/inköp, ekonomi, juridik, försäljning eller liknande. Utöver detta är det krav att du har:

• Mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Flytande i svenska och mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Meriterande för tjänsten är:
• Erfarenhet av liknande roller inom upphandling eller inköp.
• Copywriting
• Kunskap om upphandling och LOU.
• Kunskaper i norska eller danska.

Tjänsten är på heltid med arbetstid måndag-fredag mellan 8-17. Du kommer vara placerad på vårt huvudkontor på Nordkalotten i Luleå med möjlighet till arbete hemifrån några dagar per vecka.

Om detta låter som rätt utmaning för dig, tveka inte att ansöka redan idag! Start för tjänsten sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och vi kommer att tillsätta tjänsten så snart vi har hittat rätt kandidat. Vi ser dock gärna att du skickat in din ansökan senast 18 feb.

I samband med att du söker tjänsten ber vi dig genomföra samtliga arbetspsykologiska tester som du har tillgång till via ditt inlogg på vår hemsida.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2024
  • Ansök senast: 18 februari 2024

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024