OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
I rollen som koordinator/samordnare hos vår kund kommer du att vara länken mellan verksamheten och företagets externa tjänsteleverantör. Du kommer att vara med från början av ett outsourcingprojekt där du ansvarar för att arbetsordning och rutiner kommuniceras till leverantören och att verksamheten följer sin del av leverantörsavtalet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
• Samordna med extern leverantör för respektive verksamhetsområde
• Administrera meddelanden och behörigheter i Take Care
• Följa upp fastställda KPI:er enligt avtal med leverantör
• Förse leverantör med relevanta rutindokument från verksamhetsområdena
• Kontrollera fakturor kopplade till outsourcinguppdraget
• Administrera journalförfrågningar och försäkringsärenden
• Hantera dödsbevis och dödsorsaksintyg
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start snarast möjligt som sträcker sig inledningsvis till årsskiftet. Arbetet kommer att utföras i kundens lokaler i centrala Stockholm.
Vem söker vi till denna roll?
För att lyckas i denna roll har du flerårig erfarenhet av samordnande och koordinerande roller. Du är van att driva ditt eget arbete och trivs som spindeln i nätet. Du är duktig på att få ihop helheten men gillar också att arbeta med rent administrativa arbetsuppgifter. Har du dessutom erfarenhet av vårdbranschen och/eller journalsystemet Take Care ser vi det som starkt meriterande.
Som person är du lyhörd, kommunikativ och driven. Du har ett organiserat och strukturerat arbetssätt där du inte låter någonting falla mellan stolarna. Du är lösningsorienterad och har en stark initiativförmåga. Du har ett analytiskt förhållningssätt och är inte rädd att ställa relevanta frågor och krav. Sist men inte minst behöver du behärska Office-paketet och kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift.
Du erbjuds
Du erbjuds en rolig roll på ett företag som verkligen gör skillnad. Uppdraget förväntas starta omgående och sträcka sig inledningsvis fram till årsskiftet. Tjänsten är på heltid. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se
Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.
Sökord: Koordinator, Samordnare, Projektadministratör, Projektledare, Administratör, Administration, Koordinering, Samordning, Take Care.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52