Koordinator/VD-assistent på 50% till MagiCAD

Koordinator/VD-assistent på 50% till MagiCAD

Arbetsbeskrivning

Om företaget
MagiCAD Group ligger i framkant av digitaliseringen av byggbranschen. Våra programvaror hjälper till att projektera installationssystem för att skapa bättre byggnader. Välkonstruerade byggnader kan minska byggkostnaderna och dess miljöpåverkan samtidigt som de gör dem bekvämare för de personer som vistas i dem.
Vi arbetar som ett team och uppskattar allas unika egenskaper. Här blir du en del av ett högpresterande team där du kan inspireras av flexibiliteten och ta ansvar för din egen framtid.
Våra ledord definierar vilka vi är och vad vi tror på; Stay curious, Be ahead of the game och Grow together.


Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning för ett uppdrag som koordinator/VD-assistent hos vårt kundföretag MagiCAD. Som koordinator/VD-assistent har du en flexibel och varierande nyckelroll med många olika kontaktytor. Stor del av tjänsten är kopplad till att assistera VD, säljchef, teknisk chef och marknadschef med administrativa uppgifter samt ta hand om uppgifter, beställningar etc. inför kommande flytt av kontor. Uppdraget sträcker sig i fyra månader initialt och kommer sannolikt att bli längre men på lägre tjänstgöringsgrad framöver.
Arbetet utförs vardagar under kontorstid och med hög grad av flexibilitet i dagar och tider varför det passar dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning.

Din profil
Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Det är meriterande om du har arbetat i en liknande roll tidigare. Du har förmågan att arbeta självständigt, proaktivt och ta egna initiativ. Det är viktigt att du trivs i rollen som assistent och tar dig gärna an varierande uppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Som person tror vi också att du är positiv, ansvarsfull, flexibel, och serviceminded. Du är en van användare av Officepaketets samtliga delar och din kommunikativa förmåga är hög. Du behöver ha god datavana och mycket goda kunskaper i såväl det svenska som engelska språket.

Uppdraget ingår i vår personaluthyrningsverksamhet och det innebär att du kommer att vara anställd av Söder & Co men arbeta hos våra kundföretag. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Start är så snart som möjligt och urval sker löpande. Välkommen med din ansökan på www.soderco.se!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024