OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, skolpersonal, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Ljusdal, Gävle, Tierp, Falun, Mora, Avesta, Ludvika och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en koordinerande administratör. I arbetsuppgifterna ingår allt ifrån att hantera avtal gällande telefoni, lokaler, bensinkort och lokalmaterial till att rådda kring bokningar, beställningar och användaradministration. I rollen kommer du att ha telefon- och mailkontakt med interna och externa intressenter. Du kommer även att fungera som en support för företagets kunder i frågor gällande t.ex. telefoni och användaradministration samt assistera ledingen kring kalenderbokningar, resebokningar m.m.
Arbetstider: kl. 8:00 – 17:00
Upplärning: i mitten/slutet av oktober
Tillträde: 31/10
Uppdragslängd: till årsskiftet med chans till förlängning av uppdraget
Din profil
Är du självständig, servicemedveten och kommunikativ? Är du en skicklig administratör som trivs med många bollar i luften? Då kan det vara dig vi söker!
Vi söker dig som har något års erfarenhet från yrkeslivet. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med kundhantering eller telefonbaserat arbete i någon form. Tidigare arbetslivserfarenhet i en koordinerande roll är starkt meriterande. Vidare bör du ha goda datakunskaper samt behärska svenska samt engelska i tal och skrift. Det är mycket viktigt att du är självständig och trivs i högt tempo med många uppgifter att hantera parallellt. För att passa som person bör du vara servicemedveten, samarbetsvillig, noggrann, strukturerad, ödmjuk och stabil.
Som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.
Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande så skynda in med din ansökan. Sista ansökningsdag 2016-10-16.
För frågor om tjänsten, kontakta konsultchef Linn Skoglund 073-3512719. Vi ser fram emot din ansökan! Sök tjänsten via www.clockworkpersonal.se.
Anställningens omfattning: Heltid.
Anställningens form: Visstidsanställning
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera