Koordinerande Administratör

Koordinerande Administratör

Arbetsbeskrivning

PSK Syd AB söker dig som trivs med att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat vid ett högt tempo. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ.
I dagsläget består teamet av fem personer och som en del av administration och support kommer du vara kundernas första kontakt via telefon och email. Du kommer supportera inkommande felanmälningar, utföra viss systemförvaltning såväl som att lösa enklare IT-relaterade problem eller slussa dessa vidare till vårt förvaltningsteam. Vi ser att du har ett grundläggande intresse för IT och älskar att lära dig nya saker!
Du kommer även ansvara för vår växel och kontorsrelaterade uppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar:
Välkomna besökande gäster och förbereda våra lokaler
Telefonväxel, vara första kontakten utåt mot våra kunder
Koordinera felanmälningar och support
Registrera in information i våra kundsystem
Ta emot inkommande epost och hänvisa vidare till rätt funktion
Kontorsmiljö och inköp av kontorsmaterial
Post- och leveranshantering inkommande och utgående
Felanmälningar i lokalen
Nyckelhantering för fastigheten och beställning av nya nycklar samt passerbrickor

Du erbjuds:
Löpande internutbildningar
Utvecklande och varierande arbetsuppgifter
Härliga kollegor
Öppen och ärlig företagskultur

Vi söker dig som:
Är kommunikativ, serviceminded, problemlösande och initiativtagare
Har god datorvana och grundläggande IT-förståelse
Har goda kunskaper i svenska och engelska

Anställningsform
Tillsvidareanställning 100%. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning.
Lön enligt överenskommelse.
Tillträdesdag
Snarast enligt ök.
Information
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt. Du söker tjänsten via email på rekrytering@psksyd.com ange i ämnesraden vilken tjänst du söker.
Kort om oss
PSK Syd AB grundades 1989 och har sitt kontor i Helsingborg. Företaget arbetar idag främst inom två affärsområden där vi erbjuder administrativa konsult- och projektledartjänster inom det ena och utveckling av vårt webbaserade system SAM (Sites, Assets & Maintenance) i det andra. I systemet hanterar våra kunder bland annat myndighetskrav, CAD-ritningar, dokument och bygglov samt felanmälan av utrustning. Bolaget befinner sig i en stark tillväxtfas och består idag av ca 20 anställda, har en familjär stämning och strävar efter att alla ska ha en bra balans mellan arbete och fritid. Vi satsar på och ger möjlighet till, att på arbetstid, erbjuda våra medarbetare kompetensutveckling och certifiering genom individuella utbildningspotter. PSK Syd sitter i fräscha lokaler på Kavalleristen i Helsingborg. Det finns gott om parkeringsmöjligheter och man når oss lätt via kollektivtrafik.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Psk Syd AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Postadress

Berga Allé 1
Helsingborg, 25452

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024