Koordinerande administratör inom lås-, säkerhets- och dörrlösningar

Koordinerande administratör inom lås-, säkerhets- och dörrlösningar

Arbetsbeskrivning

Är du administratör ut i fingerspetsarna och trivs med att många bollar i luften? Vill du arbeta på ett världsledande bolag i sin bransch i ett mycket expansivt läge? Då är detta jobbet för dig!


OM FÖRETAGET
Vår kund är världsledande inom accesslösningar! De erbjuder lösningar för effektivt och säkert flöde av varor och människor. Deras erbjudande inkluderar ett brett utbud av automatiserade gång-, industri- och bostadsdörrar, lastningsutrustning samt tjänster.
Mer information om vår kund ges vid intervjutillfälle.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Som koordinerande administratör hos vår kund kommer du ställas inför en rad olika uppgifter.
För att nämna ett exempel så är det du som är länken mellan kund och tekniker. Du bokar tid med kund när tekniker ska komma till siten och ser till att teknikern har det underlag hen behöver ha med sig till kunden.


Urval av uppgifter:
Fakturering
Dokumentering av avtal
Uppdatera affärssystem med korrekt information
Bidra till att utveckla processer och rutiner
Systemrensningar i Excel



DIN PROFIL
Vi ser gärna att du har haft en liknande administrativ roll sedan tidigare och är en god kommunikatör. Du har även en god koordineringsoförmåga och är duktig på att prioritera då du kommer att ha många bollar i luften. Utöver detta har du ofta ett leende på läpparna och värnar om en god stämning på kontoret och i kontakten med kunder och leverantörer.


Skallkrav:
Goda datorkunskaper
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Erfarenhet som administratör



OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


VILLKOR
Startdatum: 1 Juni 2021
Slutdatum: 31 Mars 2022 med chans till förlängning
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: 100%

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Postadress

Drakegatan 7
GÖTEBORG, 41250

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024