Koordinerande administratör på heltid till Prowash!

Koordinerande administratör på heltid till Prowash!

Arbetsbeskrivning

Vill du ta dig an en administrativ tjänst med många kontaktytor på ett av nordens ledande företag inom fordonstvätt? Skulle beskriva dig själv som flexibel, kommunikativ och strukturerad? Har du dessutom en förmåga att snabbt lära dig nya system? Hos Prowash erbjuds du en varierad arbetsdag med fokus på koordinering och administration ihop med företagets serviceplanerare. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN

Prowash är Nordens ledande rådgivare och leverantör inom fordonstvätt. Till deras huvudkontor i Kista söker vi nu dig som vill ta dig an rollen som administratör. Här blir du del av ett härligt och resultatinriktad gäng som arbetar med att leverera en service av världsklass till sina slutkunder. Hos Prowash kommer du utgå från kontoret för att få bästa möjliga stöttning av dina kollegor.

Det här är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult ute hos Prowash. Uppdraget är initialt fram till årskiftet med eventuell chans till förlängning. Arbetet är förlagt under kontorstider måndag - fredag, klockan: 07:30 – 16:30.

Du erbjuds


* En varierad och lärorik tjänst för dig som vill utveckla dina kunskaper inom koordinering
* En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef under uppdragets gång


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Som administratör kommer du stötta tre serviceplanerare i det dagliga arbetet. Du kommer exempelvis:
* Ansvara för allmänna administrativa sysslor så som svara på mejl, scanna in dokument och svara i telefon
* Mottaga felanmälningar på telefon och digitalt
* Skapa arbetsorders i systemet Evatic


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av ett administrativt och kundorienterat arbete, så som sekreterare, administratör, samordnare eller dylikt
- Har erfarenhet av att arbeta via mejl och telefon
- Har mycket god datorvana
- Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då det används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du:


* Arbetat i systemen i Jeeves och Evatic


Vi söker dig som är


* Problemlösande
* Strukturerad
* Anpassningsbar


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och din motivering för tjänsten. För att trivas i tjänsten krävs det att du har en förmåga att snabbt kunna växla mellan arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta med adhoc uppgifter, har ett systematiskt arbetsätt och en prestigelös inställning.



Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2023
  • Ansök senast: 6 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024