Koordinerande administratör till Bonnier News

Koordinerande administratör till Bonnier News

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att resa? Drivs du av att arbeta i en koordinerande och omväxlande roll? Vi söker nu efter dig som är strukturerad, serviceminded och känner dig redo att ta nästa steg i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval och ser gärna att man kan börja omgående, så ta chansen och sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, vilket innebär att du kommer att vara anställd som konsult hos Academic Work och arbeta på plats hos Bonnier news. Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier news medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Deras journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. De inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når de miljoner läsare och användare varje dag.

För denna tjänst söker vi dig som är positiv, strukturerad och ordningsam. Du är duktig på att prioritera mellan olika arbetsuppgifter och att se detaljer i ditt arbete. Du är en kommunikativ person som tycker om att bygga förtroendefulla relationer med både kunder och kollegor. Din servicekänsla är av största vikt.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Det kommer vara en väldigt varierad men viktig roll hos Bonnier news. Du kommer att agera ett administrativt stöd till partnersälj, marknadsavdelning, projektledare och övrig verksamhet. Arbetet kommer innefatta mycket kontakt med våra partnersäljare och eventuellt partners i bland annat:


* Skicka deltagarlistor och information kring våra konferenser
* Skiss på montrar
* Svara på frågor
* Sammanställa statistik
* Vip-inbjudningar
* Förbereda uppföljningsmaterial
* Uppdatera information i våra system osv.
* Även vara på plats på våra event.


Rollen kommer involvera en hel del resande, ca 12 resor per år.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av administration och service
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Mycket goda kunskaper i Microsoft Office och gärna även Google Workspace (drive, mejl, dokument)
- Då de arbetar i digitalt baserade plattformar är datavana ett krav.

Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom sälj och event samt kunskap i Cvent och/eller Netigate.

#

Övrig information


* Start: v.32-33
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gjörwellsgatan 30, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 4 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024