Koordinerande kundtjänst - sommarvikariat

Koordinerande kundtjänst - sommarvikariat

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig till slutet augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är en ledande leverantör på den skandinaviska marknaden inom totallösningar för biltransport. De erbjuder skräddarsydda logistiklösningar och anpassning av bilar inom billogistik. Deras kunder är generalagenter och återförsäljare inom import utav fordon, nya som begagnade. Här värdesätts kvalitet och effektivitet, alltid med kundens behov i fokus. Du ingår i företagets centrala Contact center i Göteborg där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att vara Sveriges bästa kundsupport.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport är ditt huvudsakliga ansvarsområde kundkommunikation och orderhantering. Dina arbetsuppgifter består bland annat av hantering utav förfrågningar, systemadministration och kundkontakt över telefon och mail. Under din arbetsdag koordinerar och samordnar du order för att säkerställa att processer och överenskommelser enligt avtal säkerställs. Du har stora kontaktytor och samarbetar med andra avdelningar internt. Du återkopplar även status på order till kund. Här ingår du i ett team på 8 personer där ni samarbetar för att hantera ordnarna och att ge en bra kundupplevelse. Arbetstiden är klockan 08.00-16.30 vardagar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Meriterande med utbildning inom logistik
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller administrativt arbete
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt behärskar engelska
• God data- och systemvana


För att trivas i rollen är du en person som tycker om att samarbetar med andra människor. Du har lätt för att se andras behov och tänker på helheten där kunden står i fokus. Du har också en öppenhet för förändringar, där din väl utvecklade anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Vidare är du tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse av att ge god kundservice. Du är också en person som är mån om att hålla hög noggrannhet i dit arbete och trivs med att skapa och hålla din egen struktur, vilket du har god användning av i miljöer med varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 november 2024