OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ett utmanande arbete och vill kombinera det med dina kunskaper inom problemlösning och administration på ett av Stockholms största lager? Har du god erfarenhet inom lager/logistik och vill ta nästa steg inom branschen som koordinerande reklamationshanterare?
Start: omgående, 6 månader med stor chans till övertag
Arbetsgivare: Randstad AB
Arbetstider: Måndag till fredag, 8-17
Plats: Kalhäll men kommer flytta till Bålstad
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Arbetsbeskrivning:
Som reklamationshanterare arbetar du dagligen med problemlösning och felsökning gällande kundens inkommande reklamationsärenden. Du har en nära kontakt med både säljare och leverantörer samt med övrig lagerpersonal på plats. Du arbetar i ett kontorslandskap på lagret och har således nära till kärnverksamheten. Arbetet utförs i flera olika lager- och ärendehanteringssystem. Arbetet består i att jobba mest operativt som reklamationshanterare men utöver det så leder du även det dagliga arbetet och är spindeln i nätet för gruppen. du har dock inget personalansvar.
Kvalifikationer
Kvalifikationer:
tidigare erfarenhet av reklamationshantering och kvalitetsarbete. Alternativt har du erfarenhet inom lager/logistik med en förståelse för lagerflöden och söker nästa steg i din karriär inom branschen. god data- och systemvana.
noggrann och serviceinriktad då arbetet innebär en del supportjobb gentemot olika intressenter
visst ekonomiskt kunnande är ett plus då du i arbetet kan behöva prioritera olika artiklars kostnader
erfarenhet genom att leda team eller koordinera operativt arbete
du är en positiv person som gillar att ta för dig och få saker att hända
svenska
Meriterande:
arbetat med system som Canea, M2, M3
snabblärd och tycker att det är motiverande att utreda och “grotta” i ditt arbete.
jobbat inom kundservice eller som/mot säljare
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-10-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så ansök så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044