Arbetsbeskrivning
Är du en engagerad och strukturerad individ som söker en spännande heltidstjänst med möjlighet att bidra till ett dynamiskt och växande företag? Vi söker dig som gillar att ta initiativ och ser till att få saker gjorda och är tillgänglig mellan januari-mars. Låter det intressant? Vänta inte med att skicka in din ansökan – vi hanterar ansökningar löpande!
OM TJÄNSTEN
I den här rollen kommer du att ha en central funktion i ett team på 50 personer och arbeta nära platschefen. Företagets kontor är beläget i Mölndal, och med deras pågående expansion finns behov av fler kontorsplatser och ett större utrymme för laborativa ändamål.
Din huvudsakliga uppgift blir att ansvara för en smidig flytt av utrustning och instrument till deras nya lokaler, samt att säkerställa ordning och struktur i både befintliga och nya arbetsområden. Du tar fram en tidsplan tillsammans med din chef och ser till att allt genomförs effektivt och inom uppsatta deadlines. Uppdraget startar vecka 2 och förväntas pågå i 3 månader som minst.
Du erbjuds
- Utveckla dina kunskaper inom logistik & samordning
- Skapa värdefull erfarenhet för framtida arbetsplatser
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara för flytt av laboratorieinstrument och möblemang till nya lokaler.
* Montera utrustning och inredning, inklusive verktygstavlor och hyllsystem.
* Ansvara för inventering och strukturering av arbetsmaterial och utrustning.
* Märka hyllor, områden och föremål för att säkerställa ordning.
* Genomföra inköp av material och förnödenheter som kan behövas.
* Aktivt bidra till att skapa en välorganiserad och effektiv arbetsmiljö.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik eller likställt.
- Har praktisk erfarenhet av montering av inredning och möbler.
- Behärskar svenska flytande i både tal och skrift, då det är det huvudsakliga arbetsspråket.
- Är självständig och driven, med förmågan att slutföra projekt inom angivna tidsramar.
- Är strukturerad och bidrar till både planering och genomförande av projekt.
- Är tillgänglig under hela den berörda perioden januari - mars.
Det är meriterande om du har
- Varit del av en lager / kontorsflytt sedan tidigare
- Erfarenhet inom projektledning
- Erfarenhet från lager / laboratoriemiljöer.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231