Kort uppdrag, administrativ kundsupport till Hallon

Arbetsbeskrivning

Får kundservice att känna dig engagerad och glad, då tycker vi att du ska söka det här jobbet på Hallon!

Vi på Hallon söker nu kundservicemedarbetare/administratörer för ett kortare uppdrag.  Kunderna är viktiga och därmed blir våra kundservicemedarbetare viktiga för oss.  Här kommer du att få hjälpa våra kunder med  kundservice och problemlösning genom mejl och chat. Vi vill att du ska känna dig nöjd och stolt efter varje bra kundärende, samtidigt vill vi att du ska utvecklas till att bli ännu bättre på att ge god kundservice. 

Vem är du
Vi söker dig som är bra på att uttrycka dig i skrift och tal på svenska och engelska. Du behöver snabbt kunna sätta dig in i kundens situation och ge kunden ett professionellt bemötande. Detta samtidigt som du är effektiv, håller en hög kvalitet och väver in merförsäljning. Vi tror också att du har en säljförmåga, eller en stor vilja att lära, hos oss går sälj och service hand i hand.

Övrig information
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid visstidsuppdrag
Start: Uppdraget startar den 13/11 och avslutas den 29/12-2017.
Konsultansvarig: Ingela Haglund (ingela.haglund@nextu.se) 070-770 31 21

Ansökan
Hallon har valt att samarbeta med rekrytering - och bemanningsföretaget Next u i denna bemanning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u men jobba som konsult hos Hallon. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u’s hemsida. Vi håller intervjuer löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Hallon är systeroperatör till mobiloperatören 3 och startade i maj 2013. Vår affärsidé bygger på enkelhet, vilket betyder att våra produkter och tjänster bla är utan bindningstid, utan krångliga fakturor och med fast pris. Det skall vara enkelt att vara kund hos oss, och alla är välkomna eftersom vi inte tar någon kreditupplysning.

Om Next
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se

[ Sökord: extrajobb , administratör , adminjobb , administration , chat , 3 , Hallon ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 30 oktober 2017

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024