OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som inköpare hos vår kund kommer du att arbeta med tekniskt och operativt inköpsarbete inom underhåll för reservdelar, service och avtal.
I den operativa delen ansvarar du för koordinering av verksamhetens inköpsbehov och beställningar mot leverantörer.
Vem är du?
Du har någon form av erfarenhet av inköpsarbete. Du är van att etablera goda affärsrelationer, systemvan och en mycket god administratör.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, i både svenska och engelska.
Omgående tillsättning
Uppdraget kommer att starta omgående, senast i början av vecka 51 och löpa fram till slutet av februari
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Adecco Sweden AB med uppstart omgående.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta:
Carina Falck via carina.falck@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147