Kort uppdrag som Receptionist till B2B-företag!

Kort uppdrag som Receptionist till B2B-företag!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med varierande arbetsuppgifter och att vara spindeln i nätet? Vill du få värdefull erfarenhet av en tjänst som receptionist? Se hit! Nu har du möjligheten att arbeta som receptionist på ett innovativt företag under perioden 2 november - 18 november. Urval sker löpande – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som receptionist arbetar du i kontorets hjärta och kommer att ha fokus på både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Arbetsplatsen är belägen i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta ensam i receptionen vilket ställer höga krav på att du har en ansvarstagande förmåga och är självgående. Du kommer under perioden vara en del av ett familjärt kontor beståendes av ett gäng som gillar att ha kul tillsammans och på jobbet!

Tjänsten passar dig som vill få värdefull erfarenhet av hur en reception på ett B2B-företag fungerar. Detta är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå mellan 2 november - 18 november på heltid.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist arbetar du med att ge den absolut bästa servicen i gentemot medarbetare och besökare. Rollen är varierande och präglas av sedvanliga receptionssysslor, i dessa arbetsuppgifter ingår bland annat:


* Inneha ett helhetsansvar för receptionen
* Ansvara för post- och dokumenthantering
* Ta emot besökare och hjälpa dem till rätta
* Viss kontakt med leverantörer, beställningar, bokningar med mera


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst en avslutad gymnasial utbildning
- Något års arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke, förslagsvis reception eller restaurangverksamhet
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet

Vi söker dig som är


* Strukturerad
* Självgående
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: 2 november - 18 november
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: 8:00-17:00, receptionen har lunchstängt 12:00-13:00
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024

1 oktober 2024