Kort uppdrag som Sales Coordinator med start 4/1

Kort uppdrag som Sales Coordinator med start 4/1

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av orderhantering och kanske till och med arbetat i Navision tidigare? Till ett träningsinriktat klädmärke söker vi nu dig som vill ta dig an ett kortare uppdrag som Sales Coordinator med start 4e januari. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en Sales Coordinator till vår kund som är ett träningsinriktat klädmärke. Uppdraget är på heltid med start 4/1 och det kommer att pågå fram till mitten/slutet på mars. Företaget har sitt kontor i Solna och du kommer att bli en del av ett team som idag består av två personer.

Som Sales Coordinator kommer du att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Sales Coordinator kommer du främst att arbeta med:


* Orderläggning – Intag och stansning av ordrar samt sammanställning till säljavdelningen
* Ärendehantering – Orderupplysning, felsökning, returer, fakturering/kreditering samt säljrapporter
* Leveransbevakning och aviseringar - Bevakning, avisering och uppföljning av leveranser
* Tillsammans med ansvarig säljare skapa offerter, artikelinformation/underlag som är nödvändigt för införsäljning och orderläggning av Pre-och Stockorders
* Kommunikation – Informera kunder vid förseningar, underleveranser etc.


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet från att arbeta i Navision eller ett annat orderhanteringssystem


* Har tidigare erfarenhet från att arbeta med orderhantering eller liknande roll där ditt fokus har varit att hantera kundrelaterade ärenden över mail
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
* Kan börja 4e januari 2021


Som person är du:


* Strukturerad och noggrann
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande
* Bra på att samarbeta


Övrig information


* Start: 4/1-2021
* Omfattning: Heltid, 40 h/vecka
* Placering: Solna
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2020
  • Ansök senast: 19 januari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024