Krav- och kvalitetssamordnare till samhällsbyggnadsprojekt, Stockholm

Krav- och kvalitetssamordnare till samhällsbyggnadsprojekt, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 80%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

En Krav- och Kvalitetssamordnares roll är att planera, leda och följa upp arbetet för att projektet och dess leveranser ska nå förväntad kvalitet. Krav- och Kvalitetssamordnaren agerar utifrån verksamhetens struktur och kultur för att skapa förutsättningar för kvalitet och ständiga förbättringar.

Strukturerad och väldokumenterad kravhantering är kritisk genom hela projektet, från kravutveckling och upphandling till design, godkännanden, installation och driftsättning. Lika viktigt är kontrollerad och väldokumenterad ändringshantering utifrån verksamhetens process för ändringshantering.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Ingenjörsexamen eller likvärdig utbildning eller 10 års yrkeslivserfarenhet inom tekniska utvecklingsprojekt.
- Minst 4 års dokumenterad erfarenhet från krav- och kvalitetssamordning samt ändringshantering i projekt inom liknande verksamhet (infrastruktur, teknik, bygg och anläggning, fordon, etc.)
- Erfarenhet från kvalitetsrevisionsarbete i minst 3 projekt med leverantör inom liknande verksamhet (infrastruktur, teknik, bygg och anläggning, fordon, etc.)
- Kunskap och erfarenhet inom ISO 9001, skall ha erfordrats genom utbildning.
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta i system för kravhantering.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 18 mars 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Projektledare till infrastrukturprojekt

Projektledare till infrastrukturprojekt

25 november 2024