Kravassistent till företag i fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en person som vill arbeta som kravassistent vid ett företag inom fastighetsbranschen, som ligger i Nynäshamn. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av kravhanteringen, där ibland inbetalning och kundreskontra. Du kommer även att hoppa in i receptionen när det behövs. Du kommer vidare att vara kontaktperson mot en organisation som de samarbetar med. Uppdraget är ett sjukvikariat och du kommer till att börja med att arbeta måndag till fredag mellan 13.00 - 17.00, fram till sista december. Efter detta kommer uppdraget eventuellt att förlängas och gå över till heltid under januari och februari. Vidare kan det möjligen förlängas ytterligare två månader men då på halvtid igen. Kravprofil - Gymnasial utbildning inom ekonomi - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande - Erfarenhet av inbetalning och kundreskontra - Erfarenhet av kravhantering inom fastighetsbranschen är meriterande - Erfarenhet av arbete med något ekonomisystem är meriterande - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en social och serviceminded person som har skinn på näsan samt har bra hand med människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 25 november 2008
  • Ansök senast: 25 december 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb