Kravhandläggare till Entercard!

Kravhandläggare till Entercard!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för bankbranschen och vill arbeta med kundkontakt? Har du känsla för service och vill arbeta i ett expansivt och internationellt företag beläget mitt i city? Sök rollen som Kravhandläggare hos Entercard idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en kravhandläggare till Entercard, ett stort kreditmarknadsbolag beläget i centrala Stockholm. Du tillhör avdelningen Collections, som har kontakt med kunder som är sena med betalningar av räkningar. Detta är en service i form av påminnelse via telefon, där du och kund lägger en inbetalningsplan tillsammans. Teamet består av ett härligt gäng på 14 personer med bra stämning och högt i tak. Tjänsten inleds med en utbildning på två veckor.

Detta är ett konsultuppdrag under 6 månader med chans till förlängning. Du kommer att arbeta 8.30-18.00 två dagar i veckan, 8:30-16:00 två dagar i veckan och fredagar 8:30-17.00.

Du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Som kravhandläggare kommer du att:

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande samtal från kund där ni tillsammans lägger en tydlig inbetalningsplan. Du kommer även hjälpa kunderna svara på frågor om räkningar, påminnelser och kontoutdrag
* Ringa utgående samtal till kund som är sena med inbetalningar.
* Hantera administrativa uppgifter relaterat till kundärenden.
* Samarbeta med andra funktioner internt.


VI SÖKER DIG SOM
- Har viss serviceerfarenhet sen tidigare.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då företaget är verksamt i flera länder förekommer båda språken i arbetet.

Det är meriterande om du har:
- Tidigare erfarenhet av att använda telefon som främsta arbetsverktyg.

Tjänsten passar dig som har erfarenhet av en servicerelaterad roll och som tycker om att arbeta med kundkontakt. Vår kund ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige, så om du har ett intresse för branschen är det ett plus!

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och du har god struktur i ditt arbete. Du är flexibel och har förmågan att snabbt prioritera om dina arbetsuppgifter vid behov. Du trivs i högt tempo och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare är du en lagspelare med god samarbetsförmåga.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 9 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Resekoordinator

Resekoordinator

5 oktober 2024

Kundtjänst och produktinläggare

4 oktober 2024

5 oktober 2024