OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat inom service och ute efter en fartfylld heltidstjänst hos ett spännande bolag? Se hit! Vi söker dig som har telefonvana, är lösningsorienterad och är orädd för utmaningar. Tjänsten är med start efter sommaren - men vi välkomnar din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Brocc är ett snabbt växande fintechbolag vars mål är att skapa en mer rättvis finansbransch. Det som driver företaget och dess medarbetare är möjligheten att kunna utmana, omfördela och därmed ge bättre villkor till alla. Brocc är inne i en spännande fas där de nu har behov att stärka upp sitt team inom kundservice.
Som medarbetare på Brocc kommer du spela en nyckelroll i verksamheten där du kommer ha möjlighet att påverka företaget och göra skillnad. Detta är början på en spännande resa och det kommer att finnas möjlighet att få vara med och forma operationsavdelningen.
Tjänsten är på heltid med start efter sommaren, med arbetstider måndag-fredag 8.30-17.00.
Du erbjuds
- En långsiktig heltidstjänst!
- Samla på dig meriterande erfarenhet inom bankbranschen samt kredit- och inkassohantering!
- Vara med på tillväxtresan hos en modern bank!
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
OBS! Selekteringen av ansökningar komma påbörjas i augusti och återkoppling på din ansökan kommer ske aug/sep.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Rådgiva kunderna och hjälpa kunderna med frågor kring krediter, betalningsplaner etc.
* Påminna kunderna att betala och sätta upp en betalningsplan framåt tillsammans med kunderna
* Kontakta privatlånskunder via mail och telefon vars krediter har gått till Inkasso
* Hantera kundärende per telefon och mejl
* Kravhandläggning och övrig administration
VI SÖKER DIG SOM
- Uppskattar kundkontakt och kan anpassa budskapet efter kundens behov
- Har tidigare erfarenhet av service från bank-/finansbranschen
- Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg
- Talar och skriver svenska obehindrat
Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av collections/pre collection/kravhandläggning/inkasso
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Prestigelös
- Lösningsfokuserad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231